Vállalkozás

Milyen lenne számomra az ideális székhelyszolgáltatás?

Manapság már egyre egyszerűbb a cégalapítás, hiszen mondjuk egy KATA vállalkozás esetében az is elég, ha felmegyünk az internetre és megigényeljük a magánvállalkozói engedélyünket – sokan már nem akarnak arra időt pazarolni, hogy személyesen keressenek fel cégalapítási szakembereket. Azonban egy online cégbejelentés esetében is kihagyhatatlan lépés a fizikai székhely megjelölése, mert bár a vállalkozás gond nélkül bejelenthető elektronikusan a tevékenységi kör megjelölésével, de az, hogy az adott cégnek hova küldhetik majd a papír alapú levélküldeményeket, már az elektronikus világ nyújtotta kényelmen kívül esik.

Ráadásul amilyen könnyű és átlátható minden az online cégalapítás során, olyan sok bosszúságot okozhat majd a papírmunka, a könyvelés és az, ha otthonunkban kell kijelölni egy levél-raktárat, ahol a sok hivatalos levél lapul majd. A vállalkozók plusz teherként élik meg a legtöbb esetben ezeket a feladatokat – épp ezért jobb átruházni őket szakemberekre.

Erre találták ki a székhelyszolgáltatást, mely lehetővé teszi, hogy a hobbinkból csináljunk pénzt anélkül, hogy a fárasztó és terhes papírmunkát is be kellene sűrítenünk a napjainkba. Akkor, amikor székhelyszolgáltatás igénybevételén gondolkodunk a következő szempontok figyelembevételére kell hangsúlyt fektetni: 1. Jó helyen van-e az adott székhely irodája? 2. Jók-e az értékelések? 3. Kapjuk-e rendszeresen a küldemények fénymásolatát emailben a székhelyszolgáltatás munkatársaitól?

Mivel nem mindegy, hogy az adott székhelyszolgáltatás milyen renoméval rendelkezik. Fontos, hogy se a céges könyvelő, se a székhelyet biztosító cég ne legyen felelőtlen és felületes.

Mit szólsz hozzá?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.